ZARZĄDZENIE NR 223/13
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 8 lipca 2013r.
w sprawie ustalenia składu Stałego Dyżuru Prezydenta Grudziądza w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 3 zarządzenia Nr 81/08 Prezydenta Grudziądza z dnia 19 marca 2008 r. w sprawie utworzenia stałego dyżuru w urzędzie Miejskim w Grudziądzu zarządzam, co następuje:
§ 1. Na stanowisko kierownika „Stałego Dyżuru” Prezydenta Grudziądza w Urzędzie Miejskim wyznaczam Rafała Cywińskiego – Naczelnika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
§ 2. Na stanowiska starszych dyżurnych „Stałego Dyżuru” wyznaczam:
1) Andrzeja Skorackiego - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
2) Ryszarda Gutowskiego - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
3) Mariana Maciejewskiego - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
4) Adama Cybulskiego - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
§ 3. Na stanowiska dyżurnych „Stałego Dyżuru” wyznaczam:
1) Piotra Mazura - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
2) Krzysztofa Hermańskiego - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
3) Romana Komorka - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
4) Dariusza Rudowskiego - referenta Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
5) Annę Kuziorę - inspektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
6) Arkadiusza Cichosza - inspektora Biura Prezydenta;
7) Zbigniewa Zielińskiego - inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;
8) Marka Sarnowskiego - pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnej.
§ 4. Na stanowiska kurierów „Stałego Dyżuru” wyznaczam:
1) Wiesława Abryszewskiego - robotnika gospodarczego Wydziału Organizacyjnego;
2) Jerzego Orzeszka - robotnika gospodarczego Wydziału Organizacyjnego;
3) Piotra Sobczaka - inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
§ 5. Na stanowiska kierowców „Stałego Dyżuru” wyznaczam:
1) Mirosława Kowalewskiego - kierowcę Wydziału Organizacyjnego;
2) Gabriela Wysockiego - robotnika gospodarczego Wydziału Organizacyjnego.
§ 6. Za aktualizację obsady „Stałego Dyżuru” i jej szkolenie czynię odpowiedzialnym Rafała Cywińskiego - Naczelnika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
§ 7. Traci moc zarządzenie nr 153/2012 Prezydenta Grudziądza z dnia 26 kwietnia 2012 r. w sprawie wyznaczenia osób wchodzących w skład Stałego Dyżuru w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.
§ 8. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 06-08-2013 11:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-07-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 06-08-2013 11:12 |