ZARZĄDZENIE NR 92/16
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 14 marca 2016r.
w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego
Na podstawie art. 8a, art. 8b, art. 8c i art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 169) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do podejmowania wszelkich działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych oraz prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego następujące osoby:
1) Pana Włodzimierza Zielińskiego - Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
2) Panią Monikę Łagodę - Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
3) Panią Annę Reetz - Kierownika Samodzielnego Referatu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
4) Panią Aleksandrę Wróblewską – Podinspektora w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
§ 2. Upoważniam do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych w formie prowadzenia wywiadu alimentacyjnego i odebrania oświadczenia majątkowego dłużnika alimentacyjnego następujące osoby:
1) Panią Wiolettę Nagrabską - Starszego Inspektora w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
2) Panią Agnieszkę Bałdyga – Chabuda – Starszego Referenta w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
3) Panią Kamilę Pankowską – Starszego Referenta w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
§ 3. Upoważniam do przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego wynikających
z tytułów, o których mowa w art. 28 ust. 1 pkt 1 i 2 wskazanej ustawy następujące osoby:
1) Panią Annę Reetz - Kierownika Samodzielnego Referatu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
2) Wiolettę Nagrabską - Starszego Inspektora w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
3) Panią Aleksandrę Wróblewską - Podinspektora w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
4) Panią Agnieszkę Bałdyga – Chabuda - Starszego Referenta w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie;
5) Panią Kamilę Pankowską – Starszego Referenta w Samodzielnym Referacie Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
§ 5. Traci moc Zarządzenie Nr 245/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 czerwca 2012r. w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 17-03-2016 10:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-03-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 21-03-2016 09:08 |