Urząd Miejski w Grudziądzu Wywieszono: 22.04.2025 r.
Wydział Budownictwa Zdjęto: 07.05.2025 r.
i Planowania Przestrzennego
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)
Zawiadamiam strony postępowania o nieuregulowanym stanie prawnym tj. działki nr 91 w obrębie 24, położonej przy ul. Łyskowskiego 19 w Grudziądzu
o zawieszeniu na wniosek strony postępowania administracyjnego w sprawie, dotyczącej ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji, polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz
z rozbudową, nadbudową i przebudową, na działce nr 67 w obrębie 24, położonej przy
ul. Działyńskich 14 w Grudziądzu.
Pismem z dnia 16.04.2025 r. wnioskodawca poprosił o zawieszenie postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji o warunkach zabudowy dla w/w inwestycji
w związku ze zmianą koncepcji rozbudowy.
W związku z powyższym dnia 22.04.2025 r. wydano postanowienie o zawieszeniu postępowania.
Podczas prowadzonego postępowania ustalono, że działka nr 91 w obrębie 24, która bezpośrednio sąsiaduje z planowaną w/w inwestycją posiada nieuregulowany stan prawny
w rozumieniu art. 53 ust. 1 c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości, zawiadomienie właściciela lub użytkownika wieczystego o wszczęciu postępowania o ustalenie warunków zabudowy następuje w drodze obwieszczenia.
Przez nieuregulowany stan prawny należy rozumieć także sytuację, kiedy dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości nie żyje, a spadkobiercy nie wykazali prawa do spadku. W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty opublikowania obwieszczenia zainteresowane strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia.
W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 s.1, z późn. zm.) – zwanym dalej jako RODO, informujemy, że zasady przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujące Państwu prawa z tym związane, znajdują się na stronie www.bip.grudziadz.pl w zakładce „Urząd Miejski-Ochrona danych osobowych”.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marzena Goławska | 22-04-2025 14:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marzena Goławska | 22-04-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Marzena Goławska | 22-04-2025 14:33 |