ZARZĄDZENIE NR 356/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 14 czerwca 2023 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz pieczęci urzędowych w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy - miasto Grudziądz
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 oraz art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 16c ust. 3 ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1509 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955 r. w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz. U. Nr 47, poz. 316 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 69/12 Prezydenta Grudziądza z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz pieczęci urzędowych w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy - miasto Grudziądz z późn. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 2 w ust. 1 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„8) pracownik ORA-IV – pracownik Archiwum Zakładowego Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu;”;
2) w § 6 ust. 10 otrzymuje brzmienie:
„10. Pracownik ORA-IV przygotowujący zamówienie na pieczątki zobowiązany jest do zapewnienia jednolitości stosowanych czcionek i szaty graficznej pieczątek.”;
3) w § 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Po wykonaniu pieczęci urzędowej lub pieczątki pracownik OR-IV dokonuje ich rejestracji w «Centralnej ewidencji pieczęci urzędowych i pieczątek».”;
4) w § 13 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Depozyt prowadzi pracownik ORA-IV prowadzący «Centralną ewidencję pieczęci urzędowych i pieczątek».”;
5) w § 15 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) pracownik ORA-IV prowadzący «Centralną ewidencję pieczęci urzędowych i pieczątek».”;
6) w § 16 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Inwentaryzacji pieczęci urzędowych i pieczątek będących w posiadaniu komórek organizacyjnych i określenia stanów wszystkich pieczęci i pieczątek dokonuje raz na pięć lat pracownik ORA-IV.”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z 1 lipca 2023 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 19-06-2023 08:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 14-06-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 19-06-2023 08:42 |